Benvingut a City Hotels

Descobreix tots els avantatges de reservar a la pàgina web oficial de City Hotels

El millor preu garantit sempre
Pagament segur i garantit a la pàgina web oficial
Més informació i tota l'ajuda que necessites en el teu idioma

Reserva Ara

Les persones són la nostra prioritat: neteja i seguretat. + Més informació
GO UP

A City Hotels Hispania, les persones són la nostra prioritat.

Des del primer moment, hem seguit de prop l’evolució dels esdeveniments relatius a la COVID-19, hem adoptat totes les mesures, recomanacions i protocols establerts per les autoritats sanitàries pel que fa a la higiene, prevenció i protecció del nostre personal, proveïdors i clients, i també en termes de neteja i desinfecció sistemàtica de les habitacions, zones comunes i equipaments dels nostres hotels.

Aquestes setmanes hem treballat per tenir a punt totes les mesures, protocols i recomanacions de salut i seguretat, i també hem aprofitat per formar i tenir cura del nostre equip a tots els nostres hotels.

Preparem amb molta il·lusió nous productes i serveis per sorprendre-us.

Tot està a punt per oferir-vos una experiència única: us esperem a qualsevol dels nostres establiments i destinacions City Hotels!

Les persones són la nostra prioritat.

Allotgeu-vos a un dels nostres hotels
amb total tranquil·litat, seguretat i confiança.

Els establiments City Hotels Hispania apliquen les normes més estrictes en matèria d’higiene i de neteja amb l’objectiu de garantir una estada perfecta en termes de salut i seguretat.

Proveïdors, col·laboradors, el nostre equip,… Tots junts hem redissenyat els processos i protocols dels nostres establiments perquè la vostra estada sigui segura i es pugui desenvolupar en un ambient tranquil i sa.

Hem certificat els nostres proveïdors pel que fa als protocols d’actuació/manipulació de mercaderies i al control de la biocontaminació i ús de productes de neteja homologats per a la desinfecció de tots els equipaments.

Hem instal·lat dispensadors d’autoservei de gel hidroalcohòlic i punts de recollida de material de protecció individual (gel desinfectant, guants d’un sol ús i mascaretes) als diferents espais i serveis dels nostres hotels per completar les mesures de protecció de cada client.

Protocol d’arribada a l’hotel, benvinguda i check-in amb la màxima seguretat: tot el nostre personal us atendrà protegit amb mascareta i guants respectant la distància de seguretat, minimitzant les interaccions personals gràcies als nous processos disponibles via el nostre web (check-in en línia, informació detallada de serveis i preguntes freqüents en línia, factura per correu electrònic) i privilegiant el treball amb material ecològic d’un sol ús.

El nostre equip és el pilar fonamental del nostre grup hoteler. Tot el personal ha rebut formació específica sobre seguretat, salut i higiene, i vetlla pel compliment estricte dels protocols establerts pel nostre grup a cada una de les àrees per garantir un ambient segur als nostres establiments.

Tots els nostres col·laboradors estan equipats amb el material obligatori de protecció individual (guants, mascaretes i gel desinfectant). A més, han seguit una formació específica per a cadascuna de les àrees de treball i són capaços d’atendre els clients per resoldre qualsevol dubte o consulta, per poder-los informar en tot moment.

Distanciament de seguretat, aforament i distància física a zones comunes, recepció, piscines, a l’espai Wellness & Spa i als restaurants de tots els establiments amb tota la informació disponible i mitjançant una senyalització clara, senzilla i visible.

La tecnologia juga un paper important als nostres hotels i ens permet apropar-nos als nostres clients de manera més segura: autocheck-in tan bon punt es fa la reserva per permetre l’accés ràpid a l’habitació, check-out instantani (us enviem la factura per correu electrònic, acompanyada del missatge “Us esperem tornar a veure”). Podeu consultar tota la informació que pugueu necessitar abans, durant i després de la vostra estada des del nostre lloc web, amb un accés ràpid i senzill mitjançant els codis QR que trobareu a diferents punts dels nostres establiments (a zones comunes, a l’habitació, a l’spa i al restaurant). La carta del restaurant, els tractaments d’spa, informació sobre activitats de la destinació, protocols de neteja,… Podreu accedir a tota la informació de forma immediata des del vostre dispositiu mòbil, d’aquesta manera podem eliminar tots els suports de paper que no són necessaris.

La vostra tranquil·litat, salut i benestar són la nostra prioritat principal. Tan bon punt feu una reserva a algun dels nostres establiments, rebreu tota la informació que necessiteu perquè el vostre viatge sigui perfecte, perquè us sentiu com a casa, amb totes les comoditats i d’una manera segura: tant si és per feina o per oci, amb la família o la parella, a City Hotels estem totalment compromesos amb els nostres clients i els seus acompanyants.

Quan feu la reserva, rebreu un correu de confirmació que conté totes les dades de la reserva i que us permet fer el check-in directament per estalviar-vos cues i esperes a l’hotel. També podeu completar l’estada amb serveis extres que personalitzaran la vostra experiència als nostres hotels, rebreu informació (activitats culturals, gastronomia, activitats familiars) de la destinació i una guia completa amb les mesures de seguretat i de salut adoptades.

Quan arribeu a l’hotel, a l’entrada trobareu una estació de gel hidroalcohòlic i material de protecció individual (gel, guants d’un sol ús i mascaretes) i podreu consultar tota la informació sobre protocols i bones pràctiques a partir d’un codi QR. El nostre equip de recepció tindrà la vostra clau preparada perquè el procés de check-in sigui immediat i s’hauran pres totes les mesures necessàries:

  • Desinfecció regular de superfícies i mobiliari
  • Desinfecció de les claus magnètiques al check-in
  • Gestió de pagaments sense contacte
  • Senyalització de distàncies de seguretat
  • Eliminació dels elements accessoris com a mesura de seguretat
  • Desinfecció intensiva dels espais comuns i zones de pas (passadissos, ascensors, salons) i tots els elements que puguin venir de l’exterior (equipatges i subministraments de proveïdors).

Durant la vostra estada, podeu accedir a tota la informació sobre els serveis de l’hotel, la destinació, les mesures de seguretat i salut previstes, els processos i protocols de neteja, a partir dels diferents codis QR disponibles a l’habitació.

El procés de check-out és encara més senzill que el check-in. Només cal que ens indiqueu la vostra adreça electrònica i us enviarem la factura detallada i una enquesta de satisfacció perquè la ompliu tranquil·lament des de casa. Fàcil i ràpid!

Reforcem les tasques de neteja i de desinfecció de tots els nostres espais a l’hotel, amb nous protocols i freqüències d’intervenció. Disposem d’un personal preparat, format i molt compromès amb la seguretat i la salut dels nostres clients. Gaudim de totes les proteccions necessàries i, amb el suport dels nostres proveïdors, certifiquem tota una línia de productes i de protocols de neteja altament desinfectants i amb la màxima garantia per a la salut.

A les habitacions:

  • La roba de llit i tovalloles passen per un tractament especial d’esterilització homologat pel nostre proveïdor de bugaderia.
  • Eliminem tots els elements decoratius i accessoris, papereria i altres elements de l’habitació. Tindreu accés a tota la informació en línia mitjançant el codi QR.
  • Som especialment curosos amb els poms de les portes, armaris, penjadors, aixetes, comandaments d’aparells de climatització i TV, telèfon, superfícies i mobiliari de l’habitació.
  • La roba de llit i tovalloles de les habitacions no es creuen mai. Retirem tota la roba de l’habitació en una bossa precintada que arriba directament al proveïdor, en cap moment entra en contacte amb la roba neta.
  • Tots els elements i gentileses de l’habitació són d’un sol ús i respectuosos amb el medi ambient.

Restaurants, bars i cafeteries:

  • La nostra preocupació permanent per la seguretat alimentària es tradueix en un protocol estricte que descriu el procés complet, des de la traçabilitat de les matèries primeres, transport i manipulació fins al servei final ofert al client.
  • Les tovalles i tovallons passen per un tractament especial d’esterilització homologat pel nostre proveïdor de bugaderia.
  • Hem acondicionat les zones de restauració, terrassa i bar per mantenir i garantir la distància de seguretat recomanada entre clients, en alguns casos s’ha limitat l’aforament.
  • Substituïm el nostre esmorzar bufet per un esmorzar servit pel nostre equip (en alguns hotels amb show cooking) i reforcem l’opció d’esmorzar a l’habitació amb el servei d’habitacions o amb esmorzars en format pack per emportar.
  • Dediquem una atenció especial a la neteja i esterilització de la vaixella i la coberteria i apostem per material d’un sol ús biodegradable.
  • Neteja sistemàtica de mobiliari a les zones de restaurant, terrassa i bar a l’entrada i sortida de clients.

Som especialment curosos amb aquests espais, que poden tenir una concentració més gran de clients.

  • Control del compliment de les distàncies de seguretat recomanades i limitació d’aforament i accés a piscines i gimnasos en funció de la demanda.
  • Promoció de la reserva d’accés i tractaments concertats per a serveis de Wellness & Spa i espais i equipaments dels gimnasos.
  • Pla intensiu de neteja d’instal·lacions i zones de gran afluència de clients per part del nostre equip en col·laboració amb els nostres proveïdors de productes de neteja, serveis tècnics i manteniment.

* Consulti directament amb l’hotel seleccionat per a rebre informació sobre l’ús del Wellness&Spa

Auditoría y certificación por

MANUAL DE BONES PRÀCTIQUES I RECOMANACIONS

Aquest document conté una recopilació de preguntes freqüents i consells sobre la seguretat i la higiene als nostres establiments hotelers.

El personal ha seguit una formació d’higiene i seguretat?

Sí, efectivament. Tot el nostre personal ha rebut formació en tots els aspectes relacionats amb l’atenció al client, les mesures de protecció i higiene, les mesures de desinfecció i protocols, tant de neteja d’habitacions com de zones comunes i altres serveis dels establiments hotelers (cuina, restauració, Wellness & Spa i gimnasos).

Què és el precheck-in? Com el puc fer?

El precheck-in és un procés senzill que us permetrà completar les vostres dades personals abans d’arribar a l’hotel. El principal avantatge d’aquest sistema és evitar cues. Si completeu les dades personals i ens envieu una còpia del DNI/passaport dels ocupants de l’habitació, quan arribeu a l’hotel només haureu de recollir la clau, sense esperes, sense cues. A més, el procés de precheck-in us permet completar i personalitzar l’estada amb alguns productes i serveis extres, sempre amb el millor preu.

Quan feu una reserva a algun dels nostres hotels, rebreu un correu electrònic amb la confirmació de la reserva. El correu inclou un enllaç per completar el precheck-in, ben fàcil.

Puc utilitzar les zones comunes de l’hotel?

Per descomptat, podeu utilitzar les zones comunes dels nostres establiments sense cap problema, totes estan senyalitzades i higienitzades segons els controls sanitaris més estrictes.

Si teniu dubtes sobre l’ús de les zones comunes, consulteu a la recepció de l’hotel, estarem encantats d’atendre-us i aclarir els vostres dubtes.

La piscina estarà oberta? I el gimnàs? I l’espai Wellness & Spa?

La piscina, el gimnàs i l’espai Wellness & Spa estaran oberts, però subjectes a la normativa d’ús que marquen les autoritats en cada moment. A la piscina, el gimnàs i l’espai Wellness & Spa trobareu en tot moment la normativa d’ús. També disposareu d’informació sobre l’ús d’aquestes instal·lacions a la recepció de l’hotel.

Com serà l’esmorzar? Em podré servir jo mateix al bufet?

Substituïm el nostre esmorzar bufet per un esmorzar servit pel nostre equip (en alguns hotels amb show cooking) i reforcem l’opció d’esmorzar a l’habitació amb el servei d’habitacions o amb esmorzars en format pack per emportar. Tots els hotels disposaran d’un format d’esmorzar que s’adapti al màxim a les necessitats dels nostres clients.

Puc esmorzar o dinar a l’habitació?

Per descomptat, tant si és un hotel com un aparthotel. Els establiments amb servei d’habitacions permeten esmorzar i dinar a l’habitació. Informeu-vos-en a la recepció de l’hotel.

5% de descuento extra

sobre el mejor precio online publicado