* Consulti directament amb l’hotel seleccionat per a rebre informació sobre l’ús del Wellness&Spa
A City Hotels Hispania
les persones són la nostra prioritat
Des del primer moment, hem seguit de prop l’evolució dels esdeveniments relatius a la COVID-19, hem adoptat totes les mesures, recomanacions i protocols establerts per les autoritats sanitàries pel que fa a la higiene, prevenció i protecció del nostre personal, proveïdors i clients, i també en termes de neteja i desinfecció sistemàtica de les habitacions, zones comunes i equipaments dels nostres hotels.
Aquestes setmanes hem treballat per tenir a punt totes les mesures, protocols i recomanacions de salut i seguretat, i també hem aprofitat per formar i tenir cura del nostre equip a tots els nostres hotels.
Preparem amb molta il·lusió nous productes i serveis per sorprendre-us.
Tot està a punt per oferir-vos una experiència única: us esperem a qualsevol dels nostres establiments i destinacions City Hotels!

Les persones
són la nostra prioritat.
Allotgeu-vos a un dels nostres hotels amb total tranquil·litat, seguretat i confiança.
- AMBIENT SEGUR
- BONES PRÀCTIQUES
- CLIENTS
- HABITACIONS
- RESTAURACIÓ
- PISCINA & WELLNESS
Els establiments City Hotels Hispania apliquen les normes més estrictes en matèria d’higiene i de neteja amb l’objectiu de garantir una estada perfecta en termes de salut i seguretat.
Proveïdors, col·laboradors, el nostre equip,… Tots junts hem redissenyat els processos i protocols dels nostres establiments perquè la vostra estada sigui segura i es pugui desenvolupar en un ambient tranquil i sa.
Hem certificat els nostres proveïdors pel que fa als protocols d’actuació/manipulació de mercaderies i al control de la biocontaminació i ús de productes de neteja homologats per a la desinfecció de tots els equipaments.
Hem instal·lat dispensadors d’autoservei de gel hidroalcohòlic i punts de recollida de material de protecció individual (gel desinfectant, guants d’un sol ús i mascaretes) als diferents espais i serveis dels nostres hotels per completar les mesures de protecció de cada client.
Protocol d’arribada a l’hotel, benvinguda i check-in amb la màxima seguretat: tot el nostre personal us atendrà protegit amb mascareta i guants respectant la distància de seguretat, minimitzant les interaccions personals gràcies als nous processos disponibles via el nostre web (check-in en línia, informació detallada de serveis i preguntes freqüents en línia, factura per correu electrònic) i privilegiant el treball amb material ecològic d’un sol ús.

Tots els nostres col·laboradors estan equipats amb el material obligatori de protecció individual (guants, mascaretes i gel desinfectant). A més, han seguit una formació específica per a cadascuna de les àrees de treball i són capaços d’atendre els clients per resoldre qualsevol dubte o consulta, per poder-los informar en tot moment.
Distanciament de seguretat, aforament i distància física a zones comunes, recepció, piscines, a l’espai Wellness & Spa i als restaurants de tots els establiments amb tota la informació disponible i mitjançant una senyalització clara, senzilla i visible.
La tecnologia juga un paper important als nostres hotels i ens permet apropar-nos als nostres clients de manera més segura: autocheck-in tan bon punt es fa la reserva per permetre l’accés ràpid a l’habitació, check-out instantani (us enviem la factura per correu electrònic, acompanyada del missatge “Us esperem tornar a veure”). Podeu consultar tota la informació que pugueu necessitar abans, durant i després de la vostra estada des del nostre lloc web, amb un accés ràpid i senzill mitjançant els codis QR que trobareu a diferents punts dels nostres establiments (a zones comunes, a l’habitació, a l’spa i al restaurant). La carta del restaurant, els tractaments d’spa, informació sobre activitats de la destinació, protocols de neteja,… Podreu accedir a tota la informació de forma immediata des del vostre dispositiu mòbil , d’aquesta manera podem eliminar tots els suports de paper que no són necessaris.

Quan feu la reserva, rebreu un correu de confirmació que conté totes les dades de la reserva i que us permet fer el check-in directament per estalviar-vos cues i esperes a l’hotel. També podeu completar l’estada amb serveis extres que personalitzaran la vostra experiència als nostres hotels, rebreu informació (activitats culturals, gastronomia, activitats familiars) de la destinació i una guia completa amb les mesures de seguretat i de salut adoptades.
Quan arribeu a l’hotel , a l’entrada trobareu una estació de gel hidroalcohòlic i material de protecció individual (gel, guants d’un sol ús i mascaretes) i podreu consultar tota la informació sobre protocols i bones pràctiques a partir d’un codi QR. El nostre equip de recepció tindrà la vostra clau preparada perquè el procés de check-in sigui immediat i s’hauran pres totes les mesures necessàries:
- Desinfecció regular de superfícies i mobiliari
- Desinfecció de les claus magnètiques al check-in
- Gestió de pagaments sense contacte
- Senyalització de distàncies de seguretat
- Eliminació dels elements accessoris com a mesura de seguretat
- Desinfecció intensiva dels espais comuns i zones de pas (passadissos, ascensors, salons) i tots els elements que puguin venir de l’exterior (equipatges i subministraments de proveïdors).
El procés de check-out és encara més senzill que el check-in. Només cal que ens indiqueu la vostra adreça electrònica i us enviarem la factura detallada i una enquesta de satisfacció perquè la ompliu tranquil·lament des de casa. Fàcil i ràpid!

Reforcem les tasques de neteja i de desinfecció de tots els nostres espais a l’hotel, amb nous protocols i freqüències d’intervenció. Disposem d’un personal preparat, format i molt compromès amb la seguretat i la salut dels nostres clients. Gaudim de totes les proteccions necessàries i, amb el suport dels nostres proveïdors, certifiquem tota una línia de productes i de protocols de neteja altament desinfectants i amb la màxima garantia per a la salut.
HABITACIONS
- La roba de llit i tovalloles passen per un tractament especial d’esterilització homologat pel nostre proveïdor de bugaderia.
- Eliminem tots els elements decoratius i accessoris, papereria i altres elements de l’habitació. Tindreu accés a tota la informació en línia mitjançant el codi QR.
- Som especialment curosos amb els poms de les portes, armaris, penjadors, aixetes, comandaments d’aparells de climatització i TV, telèfon, superfícies i mobiliari de l’habitació.
- La roba de llit i tovalloles de les habitacions no es creuen mai. Retirem tota la roba de l’habitació en una bossa precintada que arriba directament al proveïdor, en cap moment entra en contacte amb la roba neta.
- Tots els elements i gentileses de l’habitació són d’un sol ús i respectuosos amb el medi ambient.

Restaurants, bars i cafeteries:
- La nostra preocupació permanent per la seguretat alimentària es tradueix en un protocol estricte que descriu el procés complet, des de la traçabilitat de les matèries primeres, transport i manipulació fins al servei final ofert al client.
- Les tovalles i tovallons passen per un tractament especial d’esterilització homologat pel nostre proveïdor de bugaderia.
- Hem acondicionat les zones de restauració, terrassa i bar per mantenir i garantir la distància de seguretat recomanada entre clients, en alguns casos s’ha limitat l’aforament.
- Substituïm el nostre esmorzar bufet per un esmorzar servit pel nostre equip (en alguns hotels amb show cooking) i reforcem l’opció d’esmorzar a l’habitació amb el servei d’habitacions o amb esmorzars en format pack per emportar.
- Dediquem una atenció especial a la neteja i esterilització de la vaixella i la coberteria i apostem per material d’un sol ús biodegradable.
- Neteja sistemàtica de mobiliari a les zones de restaurant, terrassa i bar a l’entrada i sortida de clients.

- Control del compliment de les distàncies de seguretat recomanades i limitació d’aforament i accés a piscines i gimnasos en funció de la demanda.
- Promoció de la reserva d’accés i tractaments concertats per a serveis de Wellness & Spa i espais i equipaments dels gimnasos.
- Pla intensiu de neteja d’instal·lacions i zones de gran afluència de clients per part del nostre equip en col·laboració amb els nostres proveïdors de productes de neteja, serveis tècnics i manteniment.


MANUAL DE BONES PRÀCTIQUES I RECOMANACIONS
Aquest document conté una recopilació de preguntes freqüents i consells sobre la seguretat i la higiene als nostres establiments hotelers.

Informació actualitzada Catalunya: https://web.gencat.cat/es/activem/restriccions-territorials/catalunya/
Informació actualitzada Balears: https://www.caib.es/sites/covid-19/ca/covid-19/?campa=yes
Informació actualitzada Màlaga: https://www.malaga.eu/el-ayuntamiento/notas-de-prensa/detalle-de-la-nota-de-prensa/index.html?id=158579



¿El personal ha realizado la formación de higiene y seguridad?
Si, efectivamente todo nuestro personal se ha formado en todos los aspectos relacionados con la atención al cliente, las medidas de protección e higiene, las medidas de desinfección y protocolos, tanto de limpieza de habitaciones como de zonas comunes y demás servicios de los establecimientos hoteleros (cocinas, restauración, wellness & spa y gimnasios).
¿Qué es el pre checkin? ¿Cómo lo puedo hacer?
El pre checkin es un sencillo proceso que va a permitirte completar tus datos personales antes de la llegada al hotel. Este proceso tiene una ventaja importante que es evitar las esperas: al completar tu mismo los datos personales, la copia del DNI/Pasaporte de los ocupantes de la habitación, a tu llegada solo necesitarás recoger tu llave, sin esperas, sin colas. Además el proceso de pre checkin te permite completar y personalizar tu estancia con algunos productos y servicios extras con el mejor precio.
Cuando realizas tu reserva en alguno de nuestros hoteles, recibes un email con la confirmación de la reserva, en este email encontrarás un botón con un link para completar tu pre checkin, así de sencillo.
¿Puedo utilizar las zonas comunes del hotel?
Por su puesto, puedes utilizar las zonas comunes de nuestros establecimientos sin ningún problema, todas ellas están debidamente señalizadas e higienizadas siguiendo los más estrictos controles sanitarios.
Si tienes alguna duda sobre el uso de las zonas comunes, consulta en la recepción del hotel, estaremos encantados de atenderte y aclarar tus inquietudes.
¿La piscina estará abierta? ¿y el gimnasio? ¿y el wellness & spa?
La piscina, gimnasio y wellness&spa estarán abiertos pero sujetos a la normativa de uso que marquen las autoridades en cada momento. En la piscina, gimnasio y wellness&spa encontrarás en cada momento la normativa de uso, también puedes consultar en la recepción del hotel sobre el uso de estas instalaciones.
¿Cómo será el desayuno? Me podré servir yo mismo en el buffet?
Sustituimos nuestro desayuno buffet por un desayuno asistido por nuestro equipo (en algunos hoteles mediante show cooking) y reforzando la opción de desayuno en la habitación usando room service o bien mediante desayunos en formato pack para llevar. Cada hotel tendrá un formato de desayuno que mejor se adapte a las necesidades de nuestros clientes.
¿Puedo desayunar o comer en la habitación?
Por supuesto, tanto si se trata de un hotel como de un aparthotel, en aquellos establecimientos con el servicio de room service es posible desayunar y comer en la habitación: Infórmate en la recepción del hotel.