PREGUNTES FREQÜENTS

  • Quines són les condicions generals a les reserves?

Les Condicions Generals d’Hotels apareixen escrites a la nostra pàgina web en el procés de reserva.

  • Com puc pagar una reserva?

En finalitzar la reserva us mostrarem les diferents formes de pagament de la reserva. Podeu pagar mitjançant targeta de crèdit, de dèbit o link de pagament enviat des de [email protected].

De vegades podràs beneficiar-te de promocions especials les quals puguin modificar els imports i dates de pagament, els quals sempre et figuraran indicats a la web.

En cas que la reserva d’hotel sigui de pagament directament a l’hotel, la qual vindrà clarament indicada com a tal a la reserva, es demanaran les dades de targeta de crèdit únicament com a garantia.

A l’hotel pots pagar amb la mateixa targeta, amb una diferent o en efectiu…

Això sí, si es tracta d’una tarifa no reemborsable, l’hotel us carregarà directament l’import de la vostra reserva.

  • Com puc saber si la meva reserva d'hotel s'ha confirmat amb èxit?

Un cop finalitzat el procés de compra amb èxit, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la teva reserva.

Hauràs de revisar el teu correu electrònic a les 24/48 hores següents al moment de la compra per comprovar que t’ha arribat l’e-mail de confirmació.

  • Què faig si no rebo l'e-mail de confirmació de reserva d'hotel?

Podria ser que el correu electrònic estigués a la teva safata de correu no desitjat. En qualsevol cas, si se t’ha confirmat la teva reserva a la pantalla i t’hem donat un localitzador, et pots posar en contacte amb nosaltres a través de [email protected] per confirmar les dades de la teva reserva.

  • Quin és l'horari habitual per a l'entrada i la sortida?

Com a norma general les habitacions podran ser utilitzades a partir de les 14 hores del dia darribada i hauran de quedar lliures abans de les 12 hores del dia de sortida.

Hauràs de llegir-les i acceptar-les per poder finalitzar la compra. En cas de tenir qualsevol dubte et preguem ens consultis abans de confirmar la teva reserva.

  • He d'avisar l'hotel si preveig arribar més tard de les 18:00?

Cal que aviseu directament al Tel. +376 83 07 14 de l’hora prevista de la vostra arribada, ja que en cas contrari podeu posar a disposició d’altres clients l’habitació.

  • Puc cancel·lar o modificar una reserva? Quines despeses pot generar una cancel·lació o modificació de reserva?

Sí, sí que pots. Però tingues en compte que aquesta anul·lació pot comportar unes despeses de cancel·lació. En fer la reserva, s’informa de la política de cancel·lació, o bé aquesta figura a les condicions generals.

  • He d'afegir els nens o nadons a la reserva?

Sí, cal incloure tots els hostes. Per hostes s’entén tota aquella persona física que vagi a acudir a l’hotel, indistintament que sigui nadó, nen o adult (s’haurà d’avisar prèviament en cas de necessitar bressol o llit per a nen).

  • Puc ampliar l'estada a l'hotel un cop allotjat?

Sí que és possible, però sempre tenint en compte que:

En cas d’ampliar l’estada un cop ja allotjat, contacteu amb nosaltres i us informarem sobre la disponibilitat i tarifa de l’hotel. Hauràs de fer el pagament de l’ampliació de l’estada mitjançant targeta de crèdit.

  • On puc trobar el número de telèfon de l'hotel i/o la vostra adreça de correu electrònic?

Urb. la Ribagrossa 13, AD100 Canillo, Andorra.

[email protected]

+376 830 714

WhatsApp : +376 661180

Insta : @hotelrocmeler

Facebook: Hotel Roc Meler

YouTube:@hotelrocmeler

  • Com sol·licito un bressol o una habitació amb característiques especials?

En cas que requereixis un servei especial (bressol, menjar sense gluten, llit matrimonial, etc) hauràs de sol·licitar-ho per e-mail ([email protected]) oa través del +376 83 07 14.

Tots aquests serveis poden portar un càrrec addicional i estan subjectes a disponibilitat.

  • Em puc allotjar en un hotel amb la meva mascota?

Abans de fer la reserva hauràs d’informar-te ja que no són admeses les mascotes.

  • Quina documentació he de presentar a la meva entrada a l'hotel?

Quan has fet la reserva t’enviem una confirmació, amb tots els serveis detallats.

No cal presentar factures ni cap altre document, ja que el que exigeix ​​l’hotel és la reserva, juntament amb el DNI o passaports dels titulars de la reserva.

  • Com puc saber les instal·lacions de què disposa l'hotel?

Hotel Roc Meler compta amb una recepció 3 sales d’estar i una xemeneia. L’estructura d’hotel està creada tota cap avall, i la recepció és la planta 0.

A la planta -4 hi ha el nostre bar irlandès amb 2 terrasses amb vistes al Roc del Quer; A la planta -5 hi ha el nostre restaurant que compta amb 2 barres de bufet, una vinoteca i amb accés al bar. A la planta -6 es troba el nostre SPA que compta amb piscina, hammam, jacuzzi, sauna, raigs d’hidromassatge, 2 savines per a massatges i un gimnàs bàsic.

Comptem amb 2 pàrquings coberts, un just davant de les instal·lacions i un altre a 50 mts de les instal·lacions. També comptem amb 12 places gratuïtes i 1 plaça per a discapacitats al capdavant de les instal·lacions. Dins de pàrquing hi ha els guarda esquís, guarda bicis, botiga de lloguer d’esquís i taller de bicis.

  • Puc fer reserves per al mateix dia?

Sí, només hauràs de fer la cerca a la pàgina web per consultar disponibilitat, realitzar el pagament i t’enviarem la confirmació de la teva reserva.

  • Què he de fer si vull contractar el servei de pàrquing de l'hotel?

Un cop hagis fet la reserva hauràs de posar-te en contacte directament amb l’hotel, amb les dades que t’apareixeran la confirmació, i abonar l’import corresponent, afegir prèviament a la descripció de la reserva inicial o també pots afegir el servei de pàrquing des de la web a l’apartat de serveis.

Habitació quàdruple

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

4 camas de 80cm o 2 camas de 160cm en una amplia y confortable habitación de 48 m2. Baño privado, Zona de estudio, Balcón, Vistas al mar, Cocina americana: frigorífico con congelador, microondas con grill, fregadero y despensa.

Servicios incluidos: Climatización individualizada, Servicio de conserjería, Internet alta velocidad.

Incluye una limpieza y cambio de sábanas y toallas para estancias superiores a 7 días.

Habitació Doble vistes al mar 1 o 2 llits

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

2 camas de 90 cm o cama de 160 cm en una amplia y confortable habitación de 22 m2. Baño privado, Zona de estudio, Balcón y Vistas al mar. Cocina americana: frigorífico con congelador, microondas con grill, fregadero y despensa.

Servicios incluidos: Climatización individualizada, Servicio de conserjería, Internet alta velocidad.

Incluye una limpieza y cambio de sábanas y toallas para estancias superiores a 7 días.

Habitació Doble vistes al mar 1 o 2 llits

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

2 camas de 90 cm o cama de 140 cm en una amplia y confortable habitación de 20 m2. Baño privado, Zona de estudio, Balcón, Vistas al mar, Cocina americana: frigorífico con congelador, microondas con grill, fregadero y despensa.

Servicios incluidos: Climatización individualizada, Servicio de conserjería, Internet alta velocidad.

Incluye una limpieza y cambio de sábanas y toallas para estancias superiores a 7 días.

Habitación Doble Adaptada

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

Habitación Adaptada de 25m²con capacidad para un máximo de 3 huéspedes, cuenta con cama doble o 2 camas individuales (sujeto a disponibilidad) y baño independiente adaptado.

Dispone de wifi, caja fuere, toallas, TV satélite, Tv pantalla plana, calefacción, ventana, secador de pelo, armario, agua de bienvenida, azúcar, sacarina, tetera + tés, café descafeinado, amenities estándar (gorro de ducha, pañuelos, lustra zapatos).

Tots els serveis

Habitación triple 2 + 1

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

Habitación Triple de 30m² con capacidad de 3 huéspedes y vistas al valle de Canillo, cuenta con 1 cama doble y 1 cama individual o 3 camas individuales (sujeto a disponibilidad) y baño completo independiente. 

Dispone de wifi, calefacción, caja fuerte, TV pantalla plana y vía satélite, set café/tés, baño con ducha, secador de pelo, toallas, amenities, agua de bienvenida, entradas al SPA, gorro y chanclas para SPA.

Tots els serveis

Habitació Doble Superior

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

Habitación Doble Superior de 20m² con capacidad para 2 huéspedes y vistas al valle de Canillo, cuenta con cama doble ó 2 camas individuales (sujeto a disponibilidad) y baño completo independiente.

Dispone de wifi, calefacción, caja fuerte, TV pantalla plana y vía satélite, set café/tés, baño con ducha, secador de pelo, toallas, amenities Maar, agua de bienvenida, llamada de bienvenida, entradas al SPA.

Tots els serveis

Habitació Doble

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

Habitación Doble de 20m² con capacidad para 2 huéspedes, cuenta con cama doble ó 2 camas individuales (sujeto a disponibilidad) y baño completo independiente.

Dispone de wifi, calefacción, caja fuerte, TV pantalla plana y vía satélite, set café/té, baño con ducha, secador de pelo, toallas, amenities.

Tots els serveis

Habitación triple

Necessites ajuda? Truca ara: +34 934 053 336

Habitación Triple de 30m² con capacidad de 3 huéspedes y vistas al Valle de Canillo, cuenta con 1 cama doble y 1 cama individual o 3 camas individuales (sujeto a disponibilidad) y baño completo independiente.

Dispone de wifi, calefacción, caja fuerte, TV pantalla plana y vía satélite, set café/tés, baño con ducha, secador de pelo, pantuflas, toallas y amenities, agua de bienvenida, entradas al SPA.

Tots els serveis

Reserva la teva estada

Selecciona l'hotel o destinació, la data d'arribada i sortida de la reserva i et mostrarem la millor tarifa disponible
Barcelona Aparthotel Atenea Barcelona **** Atenea Calabria Apartaments *** Aparthotel Bertran *** Atenea Rekord Suites **** Aparthotel Atenea Vallés **** Hotel Atenea Port Barcelona Mataró **** Tarragona Mercure Atenea Aventura **** Girona Apartaments Marblau Palma de Mallorca Hotel Amic Gala *** Hotel Amic Horizonte *** Hotel Amic Colon *** Hotel Amic Miraflores *** Hotel Amic Can Pastilla **
1 2 3 4 5 6 7
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
0 1 2 3
| modificar | cancel·lar

Avantatges exclusius a l'reservar a la nostra web


Sempre el millor preu
garantit

Les millors ofertes disponibles
d'internet

Pagament segur
i garantit a la web oficial

més informació
en el teu idioma

Millors condicions per a
membres de Club City

Habitació Vista Mar i Hidromassatge

Necessites ajuda? Truca ara: +34 971 400 661

No perdis l'oportunitat d'allotjar-te a la nostra habitació més popular i recomanada! Reserva avui mateix i gaudeix d'uns albes únics a l'Hotel Amic Horizonte.

  • Petita terrassa privada per gaudir de vistes panoràmiques de la Badia de Palma
  • Wifi 6 per a una connexió professional
  • Edifici principal i pisos alts per a les millors fotos
  • Moderna Dutxa i bany equipat
  • Nevereta per mantenir begudes en fresc
  • Bullidor d'aigua
  • Aire condicionat per a la comoditat
  • TV de pantalla plana amb canals via satèl·lit i chromecast
  • Caixa forta amb capacitat per a ordinador portàtil per a la seva tranquil·litat
  • Només 7 habitacions per Planta i modern ascensor
  • Opció de llit doble 2x2 o dos llits individuals 2x1

Tots els serveis

Bienvenido
a City Hotels

Déjame que te cuente por qué reservar en la web oficial de City Hotels tiene todas las ventajas.
Sempre el millor preu garantit

Les millors ofertes disponibles d'internet

Pago seguro y garantizado en la web oficial

Más información y toda la ayuda que necesites en tu idioma

Mejores condiciones para los miembros de Club City.

Descubre nuestro programa para familias.