PREGUNTES FREQÜENTS
- Quines són les condicions generals a les reserves?
Les Condicions Generals d’Hotels apareixen escrites a la nostra pàgina web en el procés de reserva.
- Com puc pagar una reserva?
En finalitzar la reserva us mostrarem les diferents formes de pagament de la reserva. Podeu pagar mitjançant targeta de crèdit, de dèbit o link de pagament enviat des de [email protected].
De vegades podràs beneficiar-te de promocions especials les quals puguin modificar els imports i dates de pagament, els quals sempre et figuraran indicats a la web.
En cas que la reserva d’hotel sigui de pagament directament a l’hotel, la qual vindrà clarament indicada com a tal a la reserva, es demanaran les dades de targeta de crèdit únicament com a garantia.
A l’hotel pots pagar amb la mateixa targeta, amb una diferent o en efectiu…
Això sí, si es tracta d’una tarifa no reemborsable, l’hotel us carregarà directament l’import de la vostra reserva.
- Com puc saber si la meva reserva d'hotel s'ha confirmat amb èxit?
Un cop finalitzat el procés de compra amb èxit, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la teva reserva.
Hauràs de revisar el teu correu electrònic a les 24/48 hores següents al moment de la compra per comprovar que t’ha arribat l’e-mail de confirmació.
- Què faig si no rebo l'e-mail de confirmació de reserva d'hotel?
Podria ser que el correu electrònic estigués a la teva safata de correu no desitjat. En qualsevol cas, si se t’ha confirmat la teva reserva a la pantalla i t’hem donat un localitzador, et pots posar en contacte amb nosaltres a través de [email protected] per confirmar les dades de la teva reserva.
- Quin és l'horari habitual per a l'entrada i la sortida?
Com a norma general les habitacions podran ser utilitzades a partir de les 14 hores del dia darribada i hauran de quedar lliures abans de les 12 hores del dia de sortida.
Hauràs de llegir-les i acceptar-les per poder finalitzar la compra. En cas de tenir qualsevol dubte et preguem ens consultis abans de confirmar la teva reserva.
- He d'avisar l'hotel si preveig arribar més tard de les 18:00?
Cal que aviseu directament al Tel. +376 83 07 14 de l’hora prevista de la vostra arribada, ja que en cas contrari podeu posar a disposició d’altres clients l’habitació.
- Puc cancel·lar o modificar una reserva? Quines despeses pot generar una cancel·lació o modificació de reserva?
Sí, sí que pots. Però tingues en compte que aquesta anul·lació pot comportar unes despeses de cancel·lació. En fer la reserva, s’informa de la política de cancel·lació, o bé aquesta figura a les condicions generals.
- He d'afegir els nens o nadons a la reserva?
Sí, cal incloure tots els hostes. Per hostes s’entén tota aquella persona física que vagi a acudir a l’hotel, indistintament que sigui nadó, nen o adult (s’haurà d’avisar prèviament en cas de necessitar bressol o llit per a nen).
- Puc ampliar l'estada a l'hotel un cop allotjat?
Sí que és possible, però sempre tenint en compte que:
En cas d’ampliar l’estada un cop ja allotjat, contacteu amb nosaltres i us informarem sobre la disponibilitat i tarifa de l’hotel. Hauràs de fer el pagament de l’ampliació de l’estada mitjançant targeta de crèdit.
- On puc trobar el número de telèfon de l'hotel i/o la vostra adreça de correu electrònic?
Urb. la Ribagrossa 13, AD100 Canillo, Andorra.
+376 830 714
WhatsApp : +376 661180
Insta : @hotelrocmeler
Facebook: Hotel Roc Meler
YouTube:@hotelrocmeler
- Com sol·licito un bressol o una habitació amb característiques especials?
En cas que requereixis un servei especial (bressol, menjar sense gluten, llit matrimonial, etc) hauràs de sol·licitar-ho per e-mail ([email protected]) oa través del +376 83 07 14.
Tots aquests serveis poden portar un càrrec addicional i estan subjectes a disponibilitat.
- Em puc allotjar en un hotel amb la meva mascota?
Abans de fer la reserva hauràs d’informar-te ja que no són admeses les mascotes.
- Quina documentació he de presentar a la meva entrada a l'hotel?
Quan has fet la reserva t’enviem una confirmació, amb tots els serveis detallats.
No cal presentar factures ni cap altre document, ja que el que exigeix l’hotel és la reserva, juntament amb el DNI o passaports dels titulars de la reserva.
- Com puc saber les instal·lacions de què disposa l'hotel?
Hotel Roc Meler compta amb una recepció 3 sales d’estar i una xemeneia. L’estructura d’hotel està creada tota cap avall, i la recepció és la planta 0.
A la planta -4 hi ha el nostre bar irlandès amb 2 terrasses amb vistes al Roc del Quer; A la planta -5 hi ha el nostre restaurant que compta amb 2 barres de bufet, una vinoteca i amb accés al bar. A la planta -6 es troba el nostre SPA que compta amb piscina, hammam, jacuzzi, sauna, raigs d’hidromassatge, 2 savines per a massatges i un gimnàs bàsic.
Comptem amb 2 pàrquings coberts, un just davant de les instal·lacions i un altre a 50 mts de les instal·lacions. També comptem amb 12 places gratuïtes i 1 plaça per a discapacitats al capdavant de les instal·lacions. Dins de pàrquing hi ha els guarda esquís, guarda bicis, botiga de lloguer d’esquís i taller de bicis.
- Puc fer reserves per al mateix dia?
Sí, només hauràs de fer la cerca a la pàgina web per consultar disponibilitat, realitzar el pagament i t’enviarem la confirmació de la teva reserva.
- Què he de fer si vull contractar el servei de pàrquing de l'hotel?
Un cop hagis fet la reserva hauràs de posar-te en contacte directament amb l’hotel, amb les dades que t’apareixeran la confirmació, i abonar l’import corresponent, afegir prèviament a la descripció de la reserva inicial o també pots afegir el servei de pàrquing des de la web a l’apartat de serveis.